AFT Sp. z o.o. określa nowe kierunki rozwoju
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Fot. AFT Sp. z o.o.
Sytuacja na polskim rynku energetycznym coraz częściej skłania rodzime firmy do poszukiwania partnerów zagranicznych, dzięki którym możliwa będzie dywersyfikacja dostaw i utrzymanie wysokości sprzedaży na dotychczasowym poziomie. Spójna i konsekwentna polityka eksportowa to klucz do utrzymania się na konkurencyjnym rynku, a także szansa na dalszy rozwój przedsiębiorstw.
Z takiego założenia wyszła spółka AFT, która wraz ze zmianami w zarządzie określiła nowe cele w tym zakresie oraz działania, które pozwolą na ich realizację. Inwestycja w działalność eksportową w najbliższych latach ma na celu zaprezentowanie AFT Sp. z o.o. jako podmiotu, który jest w stanie obsługiwać kontrakty globalne. AFT chce być uznane za firmę o zasięgu międzynarodowym i dzięki swojej konkurencyjności i elastyczności, właściwej dla nowoczesnej polskiej firmy, zdobywać projekty w energetyce na całym świecie.
„Brak inwestycji w promocję eksportową może spowodować, że dotychczasowi partnerzy zagraniczni wrócą do swoich dawnych dostawców lub będą poszukiwać producentów na rynkach lokalnych, tam gdzie będą realizować swoje projekty” zauważa Piotr Bera, Prezes Zarządu AFT Sp. z o.o. „Dokonując wyboru rynków docelowych działalności eksportowej kierowaliśmy się własnymi badaniami i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej obecności na rynku polskim. Z naszych analiz wynika, że kluczowymi krajami, o które toczy się obecnie walka rynkowa, są Niemcy, Turcja i państwa skandynawskie. Liczymy, że nasz kapitał referencyjny zdobyty w Polsce przekona tamtejszych inwestorów do nawiązania współpracy” dodaje Piotr Bera.
Referencje to jednak tylko jeden z wielu sposobów na zwiększenie dywersyfikacji dostaw. Istotne jest również kreowanie na rynkach docelowych i światowych świadomości solidnej polskiej marki, tak aby spółka AFT nierozłącznie kojarzyła się z wysoką jakością, niezawodnością i konkurencyjnością cenową. Służyć temu będzie mi.in. obecność na imprezach branżowych, takich jak międzynarodowe targi energetyczne w Turcji (ICCI 2016 - Istambul) czy Power Gen Europe 2016 w Mediolanie. Ze względu na obecność wykonawców z wybranych rynków docelowych AFT Sp. z o.o. planuje też zaprezentować swoje produkty podczas odbywającej się w Polsce międzynarodowej imprezy targowo-wystawienniczej „Energetyka Bełchatów”.
Aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku zagranicznym i w ten sposób jeszcze skuteczniej zdobywać światowe rynki, AFT Sp. z o.o. z powodzeniem ubiega się o dotacje w zakresie działań badawczych oraz dofinansowanie na rozbudowę infrastruktury produkcyjnej. Dzięki otrzymywanemu wsparciu możliwe jest stałe rozwijanie oferty oraz produkcja nowocześniejszych, bardziej efektywnych i zoptymalizowanych urządzeń w swojej kategorii.
Komentarze, opinie o aft sp. z o.o. określa nowe kierunki rozwoju
„Brak inwestycji w promocję eksportową może spowodować, że dotychczasowi partnerzy zagraniczni wrócą do swoich dawnych dostawców lub będą poszukiwać producentów na rynkach lokalnych, tam gdzie będą realizować swoje projekty” zauważa Piotr Bera, Prezes Zarządu AFT Sp. z o.o. „Dokonując wyboru rynków docelowych działalności eksportowej kierowaliśmy się własnymi badaniami i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej obecności na rynku polskim. Z naszych analiz wynika, że kluczowymi krajami, o które toczy się obecnie walka rynkowa, są Niemcy, Turcja i państwa skandynawskie. Liczymy, że nasz kapitał referencyjny zdobyty w Polsce przekona tamtejszych inwestorów do nawiązania współpracy” dodaje Piotr Bera.
Większa rozpoznawalność szansą na zagraniczne kontrakty
Realizacja wyznaczonych przez AFT celów eksportowych w dużej mierze opierać się będzie na zwiększeniu rozpoznawalności firmy oraz jednego z jej flagowych produktów, jakim są przepustnice dymne (nazywane na rynku również przepustnicami do kanałów spalin). Wysoką jakość i innowacyjność tego produktu potwierdza fakt, że wśród jego odbiorców znajdują się tak uznane koncerny energetyczne jak ALSTOM (General Electric), AMEC FOSTER WHEELER, SIEMENS, METSO (VALMET), RAFAKO, ANDRITZ, HAMON, MITSUBISHI-HITACHI, NALCO MOBOTEC czy FORTUM POWER.Referencje to jednak tylko jeden z wielu sposobów na zwiększenie dywersyfikacji dostaw. Istotne jest również kreowanie na rynkach docelowych i światowych świadomości solidnej polskiej marki, tak aby spółka AFT nierozłącznie kojarzyła się z wysoką jakością, niezawodnością i konkurencyjnością cenową. Służyć temu będzie mi.in. obecność na imprezach branżowych, takich jak międzynarodowe targi energetyczne w Turcji (ICCI 2016 - Istambul) czy Power Gen Europe 2016 w Mediolanie. Ze względu na obecność wykonawców z wybranych rynków docelowych AFT Sp. z o.o. planuje też zaprezentować swoje produkty podczas odbywającej się w Polsce międzynarodowej imprezy targowo-wystawienniczej „Energetyka Bełchatów”.
Aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku zagranicznym i w ten sposób jeszcze skuteczniej zdobywać światowe rynki, AFT Sp. z o.o. z powodzeniem ubiega się o dotacje w zakresie działań badawczych oraz dofinansowanie na rozbudowę infrastruktury produkcyjnej. Dzięki otrzymywanemu wsparciu możliwe jest stałe rozwijanie oferty oraz produkcja nowocześniejszych, bardziej efektywnych i zoptymalizowanych urządzeń w swojej kategorii.
Informacja handlowa, dodano: 2016-02-22
Komentarze, opinie o aft sp. z o.o. określa nowe kierunki rozwoju
Nowe szkolenia Atlas M-system
Pełną parą rusza nowy projekt „Ambasadorowie M-Systemu”. To cykl szkoleń, które są już organizowane w czterech województwach, a niebawem swym zasięgiem ...

Castorama otwiera 100 sklep w Polsce

Śnieżka przystąpiła do Polskiego Paktu Plastikowego

Unidevelopment SA powraca na rynek Catalyst

Zwycięzcy Jawor-Parkiet Design Awards 2023

Gala Kreator Budownictwa Roku 2022 za nami

Izohan otworzył zakład na Pomorzu

Program szkoleniowy Akademia Paradyż

Termo Organika na super falach