Ewa Rafalska nowym Marketing Managerem w firmie DLH Poland
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Wraz z początkiem lipca struktury firmy DLH Poland Sp. z o.o., jednego z największych światowych dostawców drewna i produktów drewnopochodnych, wzmocniła Ewa Rafalska, która objęła stanowisko Marketing Managera. W firmie odpowiadać będzie za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych, a także za wdrażanie nowych inicjatyw z zakresu wsparcia sprzedaży.
Ewa Rafalska wnosi do polskiego oddziału firmy DLH Poland Sp. z o.o. bogate doświadczenie handlowo-marketingowe oraz liczne umiejętności z zakresu tworzenia i wdrażania strategii biznesowych. Kierunkowa ścieżka edukacyjna rozpoczęta studiami na Uniwersytecie Wrocławskim o profilu Stosunki Międzynarodowe pozwoliła jej zgłębić tajniki sztuk skutecznej komunikacji oraz udoskonalić techniki negocjacji. Umiejętności te wzbogacała podczas realizacji Podyplomowych Studiów Menedżerskich oraz z powodzeniem realizując program Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.
Zanim dołączyła do zespołu DLH Poland Sp. z o.o., koordynowała współpracę z kluczowymi klientami w LELLEK Group Sp. z o.o., po czym jako Specjalista ds. PR w Lafarge Dachy Sp. z o.o., później Monier Sp. z o.o. odpowiadała za marketing produktu i narzędzia internetowe. Po sukcesach w zakresie zarządzania projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Ewa Rafalska rozpoczęła działania w obszarze kreatywnego wdrażania nowych marek w firmie Pfleiderer Grajewo S.A. jako Manager Projektów Marketingowych. Dodatkowe doświadczenie w zakresie kompleksowego wsparcia i doradztwa klientów Ewa Rafalska zdobywała realizując wraz z GFO Fusion Marketing zintegrowane kampanie marketingowe oraz strategie wsparcia sprzedaży.
Otwartość na nowe wyzwania, nastawienie na kooperację oraz inicjatywa to cechy, które trafnie charakteryzują model działania Ewy. Ona sama określa się jako typ kreatywnego lidera, który sukcesu wszelkich projektów upatruje w pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji. Dynamizm, profesjonalizm oraz odpowiedzialność to wartości, którymi nowa Marketing Manager kieruje się w życiu zawodowym, a które zbieżne są także z ideałami firmy DLH Poland Sp. z o.o.
www.dlh.pl
Komentarze, opinie o ewa rafalska nowym marketing managerem w firmie dlh poland
Zanim dołączyła do zespołu DLH Poland Sp. z o.o., koordynowała współpracę z kluczowymi klientami w LELLEK Group Sp. z o.o., po czym jako Specjalista ds. PR w Lafarge Dachy Sp. z o.o., później Monier Sp. z o.o. odpowiadała za marketing produktu i narzędzia internetowe. Po sukcesach w zakresie zarządzania projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Ewa Rafalska rozpoczęła działania w obszarze kreatywnego wdrażania nowych marek w firmie Pfleiderer Grajewo S.A. jako Manager Projektów Marketingowych. Dodatkowe doświadczenie w zakresie kompleksowego wsparcia i doradztwa klientów Ewa Rafalska zdobywała realizując wraz z GFO Fusion Marketing zintegrowane kampanie marketingowe oraz strategie wsparcia sprzedaży.
Otwartość na nowe wyzwania, nastawienie na kooperację oraz inicjatywa to cechy, które trafnie charakteryzują model działania Ewy. Ona sama określa się jako typ kreatywnego lidera, który sukcesu wszelkich projektów upatruje w pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji. Dynamizm, profesjonalizm oraz odpowiedzialność to wartości, którymi nowa Marketing Manager kieruje się w życiu zawodowym, a które zbieżne są także z ideałami firmy DLH Poland Sp. z o.o.
www.dlh.pl
Informacja handlowa, dodano: 2015-07-22
Komentarze, opinie o ewa rafalska nowym marketing managerem w firmie dlh poland
Nowe szkolenia Atlas M-system
Pełną parą rusza nowy projekt „Ambasadorowie M-Systemu”. To cykl szkoleń, które są już organizowane w czterech województwach, a niebawem swym zasięgiem ...

Castorama otwiera 100 sklep w Polsce

Śnieżka przystąpiła do Polskiego Paktu Plastikowego

Unidevelopment SA powraca na rynek Catalyst

Zwycięzcy Jawor-Parkiet Design Awards 2023

Gala Kreator Budownictwa Roku 2022 za nami

Izohan otworzył zakład na Pomorzu

Program szkoleniowy Akademia Paradyż

Termo Organika na super falach