Z wizytą w fabryce Cersanit
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

W dniach 17-18 maja 2016 roku odbyło się spotkanie dziennikarzy w Krasnymstawie, które było okazją do obejrzenia najnowszych produktów oraz procesu wytwarzania ceramiki sanitarnej Cersanit. Zaproszeni dziennikarze mogli zobaczyć nowe propozycje producenta - bezkołnierzowe miski Clean On oraz nowości płytkowe. Wizyta dziennikarzy rozpoczęła się od wspólnego obiadu w Zamościu z przedstawicielami marki Cersanit, podczas którego goście mogli swobodnie zadawać pierwsze pytania i prowadzić dyskusje.
Zaplanowaną po nim prezentacje zainicjowała Olga Adamus-Świercz, Marketing Specialist, która powitała gości oraz opowiedziała o firmie oraz marce. Bezpośrednio po niej ster przejęli Monika Serwa - Product Manager zarządzająca asortymentem ceramiki łazienkowej oraz Tomasz Zaceński odpowiedzialny za kategorię płytek ceramicznych. Zapoznali oni gości z najnowszymi kolekcjami i stosowanymi technologiami.
Konferencję uświetnił wykład dr Krystyny Łuczak-Surówki, historyka sztuki i designu oraz wykładowcy warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Prelegentka w ciekawy i zabawny sposób opowiadała o historycznym rysie dbania o czystość, począwszy od czasów antycznych łaźni, poprzez średniowieczną Europę, zabiegi na dworach królów i arystokracji, aż po czasy współczesne, gdzie określenie „higiena” nabrało zupełnie innego znaczenia.
W kontekście trendów opowiadała również o najnowszych kolekcjach mebli, ceramiki sanitarnej oraz płytek producenta, których wzornictwo odzwierciedla współczesne kierowanie się w stronę natury, materiałów drewnopodobnych, betonu i imitacji marmuru. Po wykładzie dziennikarze wybrali się na spacer z przewodnikiem po Starym Rynku w Zamościu i obejrzeli malowniczą okolicę Roztoczańskiego Parku Narodowego.
Dziennikarze zgodnie stwierdzili, że wizyta w fabryce dostarczyła im wielu nowych informacji o marce oraz pozwoliła poczuć wyjątkową atmosferę panującą w firmie. Dzięki zeszłorocznemu rozszerzeniu oferty o nowy asortyment armatury łazienkowej marka Cersanit jest teraz liderem rynku, który oferuje kompleksowe wyposażenie łazienek.
Komentarze, opinie o z wizytą w fabryce cersanit
Nowości produktowe i historia łazienki
Podczas spotkania zaprezentowano najnowsze rozwiązanie, ułatwiające utrzymywanie czystości w toaletach - miski bezkołnierzowe Clean On. Producent rozszerza oferowaną liczbę misek bezkołnierzowych, a także wprowadza ten innowacyjny system w linii ceramiki dla osób niepełnosprawnych. Dziennikarze mogli zapoznać się także z wyjątkowymi kolekcjami płytek łazienkowych, które wchodzą do oferty w tym roku, a także z 2-centymetrowymi płytami gresowymi o podwyższonej wytrzymałości.Konferencję uświetnił wykład dr Krystyny Łuczak-Surówki, historyka sztuki i designu oraz wykładowcy warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Prelegentka w ciekawy i zabawny sposób opowiadała o historycznym rysie dbania o czystość, począwszy od czasów antycznych łaźni, poprzez średniowieczną Europę, zabiegi na dworach królów i arystokracji, aż po czasy współczesne, gdzie określenie „higiena” nabrało zupełnie innego znaczenia.
W kontekście trendów opowiadała również o najnowszych kolekcjach mebli, ceramiki sanitarnej oraz płytek producenta, których wzornictwo odzwierciedla współczesne kierowanie się w stronę natury, materiałów drewnopodobnych, betonu i imitacji marmuru. Po wykładzie dziennikarze wybrali się na spacer z przewodnikiem po Starym Rynku w Zamościu i obejrzeli malowniczą okolicę Roztoczańskiego Parku Narodowego.
Zwiedzanie fabryki
Podczas drugiego dnia wyjazdu dziennikarze udali się do fabryki Cersanit IV w Krasnymstawie, gdzie w rolę przewodnika wycieczki wcielił się Piotr Bąk (Quality Team Leader). Dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą, przedstawił proces produkcji ceramiki sanitarnej, począwszy od mieszania naturalnych surowców używanych do produkcji, przez formowanie i wypalanie ceramiki w piecu, aż po szkliwienie i ostateczną kontrolę jakości.Dziennikarze zgodnie stwierdzili, że wizyta w fabryce dostarczyła im wielu nowych informacji o marce oraz pozwoliła poczuć wyjątkową atmosferę panującą w firmie. Dzięki zeszłorocznemu rozszerzeniu oferty o nowy asortyment armatury łazienkowej marka Cersanit jest teraz liderem rynku, który oferuje kompleksowe wyposażenie łazienek.
Informacja handlowa, dodano: 2016-05-27
Komentarze, opinie o z wizytą w fabryce cersanit
System SOPAB wchodzi w życie 30 czerwca
System do Obsługi Postępowań Administracyjnych w Budownictwie (w skrócie SOPAB) to elektroniczny system informatyczny, który już od 30 czerwca będzie wykorzystywany w ...

Jawor-Parkiet Design Awards - to już 5. edycja konkursu dla architektów

Bezpłatny projekt Po fachu - szkolenia dla Fachowców

Rusza jesienna edycja MILWAUKEE TOUR

SuperDekarze 2021 wybrani!

Remonty domów w programie Nasz Nowy Dom z farbami Jedynka